lördag 7 januari 2012

Nyårslöfte

En promenad till/från jobbet istället för att ta bussen? Bra motion.
Min vy på väg hem från jobbet en regnig höstdag i Östertälje.
Öppnade ett äldre mail från Runner's world med ett tips om ett nyårslöfte: Träna varje dag under hela januari. Det låter ju riktig kul. Tyvärr har jag missat starten men jag kan väl hänga på från och med idag, dvs lördag 7 januari, 1 månad framåt. Det enda kravet var att man skulle vara ombytt (kommer nog fuska med det under mina promenader till och från jobbet). Hinner jag inte med en ordentlig träning så kan man alltid köra lite funktionell styrka här hemma.

Toppen!

Gårdagens löprunda med Nadine gav ett dåligt besked. Jag flämtade efter varje krönet (samma hände under tisdagens intervallpass med Hasse). Det måste ändra sig om jag vill åstadkomma nånting! Nyårslöftet - nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar